مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

سرهنگ حسين بيدمشكي در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بيان اينكه در هفدهم خردادماه سال جاري زني با هويتي معلوم با ارائه مرجوعه قضايي به اين پليس مدعي شد كه از سوي فردي اغفال شده است، گفت: اين فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه فردي به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج با وي او را اغفال كرده و پس از برقراري رابطه با تهديد و سوءاستفاده از اين موضوع كه از رابطه‌شان فيلمبرداري كرده است، مبلغ 55 ميليون ريال وجه نقد و يك دستگاه گوشي تلفن همراه از او اخاذي كرده است.

رييس پليس آگاهي خراسان‌رضوي با بيان اينكه شاكيه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه چندي پيش «محمدرضا» او را به عنوان خواهرش به خواستگاري فرد ديگري در مشهد برده است گفت: تحقيقات نشان داد كه اين فرد با استفاده از اين شگرد دختران زيادي را اغفال كرده است.

وي با بيان اينكه پس از هماهنگي‌هاي قضايي، شناسايي و دستگيري اين فرد در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي طرقبه شانديز قرار گرفت، گفت: سرانجام با انجام كاراگاهان «محمدرضا» را در منزل شخصي‌اش دستگير كردند.

بيدمشكي با بيان اينكه كارآگاهان در بازرسي از منزل وي گوشي تلفن همراه شاكيه و يك عدد كيس كامپيوتر كشف كردند گفت: محمدرضا در بازجويي‌ها در مواجهه با شواهد و مدارك موجود لب به اعتراف گشود اما ادعاهاي شاكيه را قبول نكرد.

 

وي با بيان اينكه متهم علت و انگيزه اصلي خود را از اغفال دختران، خيانت همسر سابقش عنوان كرد، گفت: كارآگاهان در بررسي گوشي تلفن همراه متهم، حدود 30 شماره تلفن متعلق به زنان را كشف كردند كه احتمالا با آنان در ارتباط بوده است.

بيدمشكي با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي‌هاي دريافتند كه اكثر شماره‌هاي موجود به علت حفظ آبرو و حيثيت و ترس از پيگردقضايي حاضر به طرح شكايت نشده‌اند گفت: پرونده متشكله به همراه متهم تحويل دادسرا شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 525467
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1